សេនហ្វ្រេនស៊ីស្កូ៖ អ្នកតាមដានទីផ្សារ SuperData បានរាយការណ៍ថា ការចំណាយ លើហ្គេមវីដេអូឌីជីថល បានកើនឡើងដល់ ១០ពាន់លានដុល្លារក្នុងខែមីនា ខណៈមនុស្សម្នា នៅផ្ទះក្រោមការចាក់សោរ ការពារមេរោគកូរ៉ូណា បានងាកទៅរកការលេងហ្គេមវិញ នេះបើយោងតាមការចេញផ្សាយ ពីគេហទំព័រជប៉ុនធូដេ។
លុយដែលបានចំណាយ លើហ្គេមកុងសូលដ៏ធំ បានលោតពី ៨៨៣ លានដុល្លារក្នុងខែមីនាដល់ ៨៥៣ លានដុល្លារក្នុងខែមីនា ខណៈការចំណាយលើហ្គេម ដែលលេងលើកុំព្យូទ័រផ្ទាល់ខ្លួន មានសមត្ថភាពខ្ពស់បានកើនឡើង ៥៦ ភាគរយដល់ ៥៦៧ លានដុល្លារបើប្រៀបធៀប។ កុងសូល និងហ្គេមកុំព្យូទ័រមានទំនោរ ទៅរកការពេញនិយមនៅអឺរ៉ុប និងអាមេរិកខាងជើង ដែលការរឹតត្បិតការចេញទៅក្រៅ ត្រូវបានកើនឡើងនៅខែមីនា ដោយសារជំងឺរាតត្បាត។
SuperData បាននិយាយថា បុគ្គលម្នាក់ៗកំពុងតែងាក មករកហ្គេមជាជម្រើសកម្សាន្តមួយ ដែលអាចទុកចិត្តបាន ក្នុងអំឡុងពេលមានវិបត្តិCOVID-19 ហើយកំពុងតែប្រើប្រាស់ អ្នកលេងអ៊ីនធើណេត ដើម្បីរក្សាទំនាក់ទំនង ជាមួយអ្នកដទៃ។ បើយោងតាមអ្នកតាមដាន ឧស្សាហកម្មនេះថា ប្រាក់ចំណូលសរុប ពីហ្គេមវីដេអូឌីជីថល សម្រាប់ខែនេះបានកើនឡើង ១១ ភាគរយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។
ក្រុមហ៊ុន SuperData បាននិយាយថា ក្រុមហ៊ុន Nintendo បានលក់ដាច់ចំនួន ៥ លានកូពីនៃបណ្តាញមិត្តភាព គ្រួសារ “Animal Crossing: New Horizons” នៅក្នុងខែមីនា ដោយបានបង្កើតកំណត់ត្រា នៃការលក់ភាគច្រើន នៃកុងសូលឌីជីថលបានលក់ក្នុងមួយខែ៕ ដោយ៖លី ភីលីព