ចិន ៖ អ្នកជំនាញផ្នែកច្បាប់បានអំពាវនាវ ឲ្យនាយកដ្ឋានអ៊ីនធើណេតរឹតបន្តឹង ការត្រួតពិនិត្យលើវេទិកាពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក និងហាមឃាត់ពួកគេមិនឲ្យលក់ ឬជួលគណនីវីដេអូហ្គេមអនឡាញ ដែលមានន័យសម្រាប់មនុស្សពេញវ័យដល់អនីតិជន ដើម្បីជួយការពារកុមារពីការញៀនអ៊ីនធើណេត យោងតាមការចេញផ្សាយពីគេហទំព័រឆៃណាឌៀលី។
អ្នកជំនាញក៏បានណែនាំអ្នកផ្តល់សេវាហ្គេម ពង្រឹងការសម្គាល់មុខ។
ដំបូន្មានរបស់ពួកគេបានកើតឡើង បន្ទាប់ពីកុមារមួយចំនួនត្រូវបានគេរកឃើញថា កំពុងលេងហ្គេមយូរជាងពួកគេត្រូវបានធ្វើ ដោយប្រើគណនីមនុស្សពេញវ័យត្រូវបានទិញ ឬជួល ដើម្បីគេចពីការផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាណពីវេទិកាហ្គេម។
នេះបើយោងតាមរបាយការណ៍ពីគេហទំព័រ Legal Daily ថ្មីៗនេះថា ម្ដាយម្នាក់នៅទីក្រុង Tianjin បានត្អូញត្អែរថា កូនប្រុសរបស់អ្នកស្រីជាសិស្សសាលាមធ្យមសិក្សាឈ្មោះ Liu ថ្មីៗនេះបានប្រើគណនីជួលដើម្បីលេងហ្គេមអនឡាញនៅពេលយប់ជ្រៅ ជួនកាលចូលគេងក្រោយម៉ោង ១១ យប់។
កាសែតនេះបានដកស្រង់សម្តីម្តាយថា ប្រសិនបើគណនីទទួលបានយ៉ាងងាយស្រួលពីអ៊ីនធើណេត វិធានការរបស់ប្រទេសរបស់យើង ប្រឆាំងនឹងការញៀនហ្គេមអនឡាញក្នុងចំណោម កុមារដូចជាបទប្បញ្ញត្តិនឹងគ្មានន័យ។
កាលខែសីហា ឆ្នាំ២០២១ រដ្ឋបាលសារព័ត៌មាន និងការចេញផ្សាយជាតិបានចេញ បទប្បញ្ញត្តិមួយដោយបញ្ជាក់ឲ្យច្បាស់ថា អ្នកផ្តល់សេវាវីដេអូហ្គេមអនឡាញទាំងអស់ អាចធ្វើឲ្យអនីតិជនលេងបានតែពីម៉ោង ៨ យប់ដល់ម៉ោង ៩យប់ប៉ុណ្ណោះនៅថ្ងៃសុក្រ ថ្ងៃសៅរ៍ ថ្ងៃអាទិត្យ និងថ្ងៃឈប់សម្រាក។
នេះបើយោងតាមរបាយការណ៍ចេញផ្សាយរួមគ្នាដោយផ្នែកហ្គេម នៃសមាគមអ្នកចេញផ្សាយវីដេអូ និងឌីជីថលចិន និង វិទ្យាស្ថានស្រាវជ្រាវឧស្សាហកម្មហ្គេមរបស់ប្រទេសចិន ក្នុងខែវិច្ឆិកាថា វាក៏បានបញ្ជាឲ្យអ្នកផ្តល់ហ្គេមទទួលយកការចុះឈ្មោះអ្នកប្រើពិតប្រាកដ និងចាត់វិធានការបន្ថែមទៀតដើម្បីការពារកុមារអាយុក្រោម ១៨ ឆ្នាំពីការឈ្លក់វង្វេងនឹងហ្គេមអនឡាញ។
ចាប់តាំងពីពេលនោះមក អ្នកផ្តល់សេវាជាច្រើនបានបង្កើតប្រព័ន្ធមួយដើម្បីកាត់បន្ថយ ពេលវេលាលេងហ្គេមសម្រាប់អនីតិជន ហើយឥឡូវនេះតម្រូវឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់ចុះឈ្មោះ គណនីជាមួយនឹងអត្តសញ្ញាណពិតប្រាកដ។
របាយការណ៍បាននិយាយថា បទប្បញ្ញត្តិបានជួយទប់ស្កាត់ការញៀនហ្គេមអនឡាញក្នុង ចំណោមកុមារ ដោយដកស្រង់ទិន្នន័យពីក្រុមហ៊ុន Tencent ជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាកម្មហ្គេមអនឡាញដ៏ធំមួយរបស់ចិន បានកត់សម្គាល់ថា ពេលវេលាលេងហ្គេមអនឡាញប្រើដោយអនីតិជនកាលខែកក្កដា ឆ្នាំ ២០២២ បានធ្លាក់ចុះ ៩២ ភាគរយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ៕ ដោយ៖លី ភីលីព