តូក្យូៈហ្គេមដែលផ្តល់ឲ្យអ្នកលេង នូវប្រអប់ឧបករណ៍មួយ ដើម្បីបង្កើតកម្រិត Super Mario បន្ទាប់មកបញ្ចូលវាឲ្យអ្នកលេងលើអ៊ីនធើណេត បន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន Nintendo មានការវាយលុកយ៉ាងខ្លាំង ដោយសារ Super Mario Maker គឺជាគំនិតមួយ ដ៏អស្ចារ្យអាចមើលឃើញជាក់ស្តែង ក្រោយចេញលក់កាលឆ្នាំ ២០១៥ យោងតាមការចេញផ្សាយពី គេហទំព័រជប៉ុនធូដេ។
ការបើកដំណើរការរចនាដល់អ្នកគាំទ្រ គ្រប់ទីកន្លែងនៅលើពិភពលោក មិនត្រឹមតែមានអត្ថន័យនៃវគ្គសិក្សាក្រៅប្រអប់ដែលប្រកបដោយភាព ច្នៃប្រឌិតប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងមាតិកាមួយចំនួនដោយគ្មានដែនកំណត់សម្រាប់ឲ្យអ្នកលេង រីករាយជាមួយនឹងកម្រិតជាង ៧ លានត្រូវបានផ្ទុកឡើងក្នុងរយៈពេលតិចជាងមួយឆ្នាំ។
ទោះយ៉ាងណាលក្ខណៈធម្មជាតិនៃហ្គេមអនឡាញមានន័យថា កម្រិតទាំងនោះមានតែនៅដរាបណាក្រុមហ៊ុន Nintendo ចង់រក្សាទុកវានៅលើម៉ាស៊ីនមេរបស់ពួកគេហើយមើលទៅដូចជាការគាំទ្ររបស់ក្រុមហ៊ុនចំពោះ Super Mario Maker កំពុងធ្លាក់ចុះ។
ក្រុមហ៊ុន Nintendo បានប្រកាសថា ខ្លួននឹងដកយកឌីជីថល Super Mario Maker ចេញពីឌីជីថលឌីជីថលពី eShop របស់ខ្លួននៅថ្ងៃទី ១៣ ខែមករាហើយជាមួយនឹងហ្គេមមិនត្រូវបានចែកចាយបន្តទៀតនោះទេដែលជាឱកាស ចុងក្រោយរបស់អ្នកក្នុងការទិញវាដោយមិនចាំបាច់ចូល។ ទីផ្សារហ្គេមដែលត្រូវបានប្រើ។
ទោះយ៉ាងណាការលាហើយធំជាងនេះ គឺនឹងមកដល់ នៅថ្ងៃទី៣១ ខែមីនានៅពេលក្រុមហ៊ុន Nintendo នឹងចូលនិវត្តន៍មុខងារផ្ទុកឯកសារឡើង នៃហ្គេមដោយបញ្ជាក់ពីការបញ្ចប់ផ្លូវការរបស់កីឡាករដែលអាច ចែករម្លែកវគ្គសិក្សាថ្មីដែលពួកគេបានរចនា៕