កីឡា

ការសិក្សា៖ កីឡាកររងរបួសសម្រាប់ វិស័យកីឡាបាល់ទាត់កើនឡើង ២០% នៅលីគកំពូលអឺរ៉ុប

ឡុងដ៍៖ យោងតាមការចេញផ្សាយ ពីគេហទំព័រឌឺវីប៊ីសបានប្រាប់ឲ្យដឹងថា ការរងរបួសនៅទូទាំង លីកកំពូលទាំង៥ របស់អឺរ៉ុបបានកើនឡើង ២០ភាគរយសម្រាប់រដូវកាល ២០២១/២២ ខណៈការប្រកួតកាន់តែខ្លាំងឡើង ជុំវិញប្រតិទិនដែលកកស្ទះរបស់ កីឡាបាល់ទាត់នៅមុនការ ប្រកួតបាល់ទាត់ពិភពលោក។

ការសិក្សាដោយឈ្មួញកណ្តាលធានារ៉ាប់រង Howden បានរកឃើញថា ក្លិបបានចំណាយតម្លៃខ្ពស់ សម្រាប់ការរងរបួសចំនួន ៥១៣ លានផោន កាលពីរដូវកាលមុន។ ការចំណាយលើរបួសត្រូវបាន គណនាដោយគុណតម្លៃ នៃអ្នកលេងក្នុងមួយថ្ងៃដោយចំនួនថ្ងៃ ដែលពួកគេមិនអាចប្រើប្រាស់ បានដោយសារតែរបួស។

សហព័ន្ធអ្នកលេងពិភពលោក FifPro និយាយថា រចនាសម្ព័ន្ធត្រូវតែត្រូវបាន ដាក់ឲ្យដំណើរការដើម្បីកម្រិត បន្ទុកការងាររបស់អ្នកលេង។ ជាលើកដំបូងនៅឆ្នាំនេះ យុទ្ធនាការនៅអឺរ៉ុបនឹង ត្រូវបានរំខានដោយការប្រកួតបាល់ទាត់ ពិភពលោកពាក់កណ្តាលរដូវកាល បណ្តាលឲ្យមានការកកស្ទះបន្ថែមទៀត នៅផ្នែកម្ខាងៗនៃការប្រកួត ក្នុងប្រទេសកាតា ចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ២០ ខែវិច្ឆិកា។

UEFA បានបង្កើនចំនួនការប្រកួតប្រជែង ជាមួយនឹងការបន្ថែម Nations League ទៅតាមកាលវិភាគអន្តរជាតិ ហើយកំពុងពង្រីកការ ប្រកួតរបស់ក្លឹបអឺរ៉ុបចាប់ពីឆ្នាំ ២០២៤។ ស្ថាប័នគ្រប់គ្រងពិភពលោក FIFA គ្រោងនឹងធ្វើតាម ដោយក្នុងនោះ World Cup បានពង្រីកដល់ ៤៨ ក្រុមចាប់ពីឆ្នាំ ២០២៦។

Premier League មានតម្លៃរបួសខ្ពស់បំផុត ក្នុងចំណោមក្រុមកំពូលទាំង៥ មានតម្លៃជិត ១៨៥ លានផោន ខណៈ La Liga ក្នុងប្រទេសអេស្ប៉ាញ ស្ថិតក្នុងចំណាត់ថ្នាក់លេខ២ ឆ្ងាយចំនួន ១០៩លានផោន។ ម្ចាស់ជើងឯកបារាំង Paris Saint-Germain មានតម្លៃរបួសខ្ពស់បំផុត នៃក្លឹបណាមួយនៅអឺរ៉ុបគឺ ៣៤ លានផោន។

របួសនៅ Premier League មានដល់ទៅ ១,២៣១នាក់ក្នុងឆ្នាំ ២០២១/២២ ធៀបនឹង ៩៣៨ កាលពីរដូវកាលមុន។ ការអនុម័តជាអចិន្ត្រៃយ៍នៃ ការជំនួសចំនួន៥ក្នុង១ភាគី ដោយសមាជិកសភាបាល់ទាត់ IFAB ត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បី កាត់បន្ថយបន្ទុកលើកីឡាករ។ ប៉ុន្តែ FifPro កំពុងជំរុញឲ្យ FIFA បន្តទៅមុខទៀតដោយកំណត់ រយៈពេលសម្រាកអប្បបរមាចំនួន ៤ សប្តាហ៍ក្នុងរដូវបិទរដូវ និងសម្រាកពាក់កណ្តាលរដូវកាលរយៈពេល ២ សប្តាហ៍សម្រាប់អ្នកលេងម្នាក់ៗ ៕

ដោយ៖ លី ភីលីព

Most Popular

To Top