បច្ចេកវិទ្យា

ការទិញ Activision របស់ Microsoft អាចធ្វើឲ្យការលេងហ្គេមមានការភ្ញាក់ផ្អើលទូទាំងពិភពលោក

SEATTLE៖ ក្រុមហ៊ុន Microsoft បានធ្វើឲ្យឧស្សាហកម្មហ្គេមស្រឡាំងកាំង នៅពេលខ្លួនបានប្រកាស ក្នុងសប្តាហ៍នេះថា ខ្លួននឹងទិញក្រុមហ៊ុនហ្គេម Activision Blizzard តម្លៃ ៦៨.៧ ពាន់លានដុល្លារ ជាកិច្ចព្រមព្រៀងមួយ នឹងធ្វើឲ្យក្រុមហ៊ុនក្លាយជា ក្រុមហ៊ុនវីដេអូហ្គេម ធំជាងក្រុមហ៊ុន Nintendo ភ្លាមៗយោងតាមការចេញផ្សាយ ពីគេហទំព័រជប៉ុនធូដេ។

ក្រុមហ៊ុន Microsoft ជាអ្នកបង្កើតប្រព័ន្ធហ្គេម Xbox បាននិយាយថា ការទិញយកម្ចាស់ Candy Crush, Call of Duty, Overwatch និង Diablo នឹងល្អសម្រាប់អ្នកលេងហ្គេម និងជំរុញមហិច្ឆិតារបស់ខ្លួនសម្រាប់ Metaverse ជាចក្ខុវិស័យសម្រាប់បង្កើតពិភពនិម្មិតដ៏អស្ចារ្យ សម្រាប់ទាំងការងារ និងការលេង។ ប៉ុន្តែតើកិច្ចព្រមព្រៀងពិតជាមានន័យយ៉ាងណា សម្រាប់មនុស្សរាប់លាននាក់ ដែលលេងហ្គេមវីដេអូ ទាំងនៅលើកុងសូល ឬទូរស័ព្ទរបស់ពួកគេ? ហើយតើវាពិតជានឹងកើតឡើង នៅពេលមានការបង្កើនការត្រួតពិនិត្យ របស់រដ្ឋាភិបាល លើការច្របាច់បញ្ចូលគ្នាដ៏ធំ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក និងកន្លែងផ្សេងទៀតឬ?

អ្នកវិភាគ RBC លោក Rishi Jaluria បាននិយាយថា សម្រាប់មនុស្សជាមធ្យមកំពុងលេង Candy Crush ឬអ្វីផ្សេងទៀត ប្រហែលជាមិនមានការផ្លាស់ប្តូរអ្វីទាំងអស់។ ប៉ុន្តែ Jaluria និងអ្នកឃ្លាំមើលឧស្សាហកម្ម ផ្សេងទៀតគិតថា វាអាចជាដំណឹងល្អ សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេម កាន់តែទូលំទូលាយ ជាពិសេសប្រសិនបើបេសកកម្មហ្គេម និងភ្នំសាច់ប្រាក់របស់ Microsoft អាចជួយសង្គ្រោះ Activision ពីកេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់ខ្លួន សម្រាប់ការបោះបង់ចោលសិទ្ធិហ្គេម ដែលចូលចិត្ត ខណៈយើងផ្តោតលើលក្ខណៈសម្បត្តិជម្រើសមួយចំនួន។

លោក Will McKeon-White អ្នកវិភាគ Forrester បាននិយាយថា ក្រុមហ៊ុន Microsoft ចង់បង្កើនកម្មសិទ្ធិបញ្ញាជាច្រើនប្រភេទ។ គោលដៅរបស់ពួកគេគឺអ្នកណាម្នាក់ និងគ្រប់គ្នា ដែលលេងហ្គេមវីដេអូ ហើយពួកគេចង់នាំយកវា ទៅកាន់ទស្សនិកជន កាន់តែទូលំទូលាយ។

លោកបានបន្តថា គួរឲ្យស្អប់ខ្ពើមបំផុត នៃសិទ្ធិផ្តាច់មុខ ដ៏ពេញនិយមដែល Activision បានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ ១៩៧៩ ទុកចោលដោយផ្លូវគឺ StarCraft បានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពចុងក្រោយកាលឆ្នាំ ២0១៥។ ផ្សេងទៀតរួមមាន Guitar Hero, Tony Hawk skateboarding games និង MechWarrior ដែល McKeon-White បាននិយាយថា ជាមូលដ្ឋានមិនត្រូវបានប៉ះពាល់ អស់រយៈពេលពីរទសវត្សរ៍មកហើយ៕ ដោយ៖លី ភីលីព

Most Popular

To Top