ផ្សេងៗ

ការលេងហ្គេមតាមអ៊ីនធើណេត មានការរីកចម្រើន ចំពេលការពារមេរោគកូរ៉ូណា ធ្វើឲ្យមនុស្សរាប់លាន នាក់នៅផ្ទះ

ហុងកុង៖នៅពេលដែលកីឡាករបាល់ទាត់អេស្ប៉ាញ២នាក់បានកំណត់លើ”FIFA 20″ បន្ទាប់ពីជំងឺរាតត្បាតរីករាលដាលមើលឃើញការប្រកួត La Liga របស់ពួកគេត្រូវបានលុបចោល ហើយអ្នកទស្សនានិម្មិតមានទំហំពហុកីឡាដ្ឋានដែលមើលតាមអ៊ីនធើណេតយោងតាមការចេញផ្សាយពីគេហទំព័រជប៉ុនធូដេ។

ហ្វូងមនុស្សឌីជីថលដ៏ធំកាលពីសប្តាហ៍មុនគឺជាផ្នែកមួយនៃការរីកចម្រើនដ៏អស្ចារ្យសម្រាប់ឧស្សាហកម្មហ្គេមឌីជីថល នៅពេលលេខកំណត់ត្រាបានប្រមូលផ្តុំគ្នានៅលើបណ្តាញអ៊ីនធើណេតសម្រាប់ការរំខានការកម្សាន្ត និងមិត្តភាពជាមួយ“ ពិភពពិត” ដែលហាក់ដូចជាបែកបាក់។

ខ្សែប្រយុទ្ធ Borja Iglesias របស់ក្រុមទាត់បាល់ Real Betis ទទួលជ័យជម្នះដោយប្រើរូបឌីជីថលផ្ទាល់ខ្លួនក្នុងការប្រយុទ្ធ ៦-៥ ទល់នឹង Sevilla ត្រូវបានចាក់ផ្សាយតាមកម្មវិធីចាក់ផ្សាយវីដេអូហ្គេមដ៏ពេញនិយម Twitch ។ វាបានកើតឡើងក្នុងពេលដំណាលគ្នានឹងការធ្វើពិធីដណ្តើមពានរង្វាន់ជាដើម មុនពេលការប្រកួតលីគកំពូលរបស់ប្រទេសអេស្ប៉ាញត្រូវបានពន្យាពេល ជាផ្នែកមួយនៃវិធានការណ៍ទប់ស្កាត់បានឃើញប្រជាជនចំនួន ៤៦ លាននាក់របស់ប្រទេសនេះជាប់ពន្ធនាគារភាគច្រើននៅតាមគេហដ្ឋានរបស់ពួកគេ។

ពិធីកររូបនេះបានប្រាប់ទស្សនិកជនរបស់ខ្លួនចំនួន ៦០,០០០ នាក់ថា“ យើងធ្វើអ្វីៗទាំងអស់នេះដើម្បីកំដរអារម្មណ៍អ្នកទាំងអស់គ្នាដូច្នេះអ្នកអាចរីករាយនៅផ្ទះព្រោះវាអាចទៅរួចជាមួយនឹងរោគរាតត្បាតនេះ” ។ ស្ទើរតែគ្រប់ប្រទេសទាំងអស់នៅជុំវិញពិភពលោកបានរាយការណ៍ពីករណីនៃការឆ្លងមេរោគCOVID-19ដោយមានការខិតខំប្រឹងប្រែងយ៉ាងខ្លាំងដើម្បីទប់ទល់នឹងជំងឺនេះបណ្តាលឲ្យមានការបិទទាំងស្រុងនៃទីក្រុងធំ ៗ មួយចំនួននៅលើពិភពលោក។

ការលេងហ្គេមតាមអ៊ីនធើណេតបានបង្ហាញពីការបង្វែរការស្វាគមន៍សម្រាប់មនុស្សជាច្រើនដែលធ្វើឲ្យប៉ះពាល់ដល់ការរឹតត្បិតចលនាការលុបចោលព្រឹត្តិការណ៍សាធារណៈរាប់មិនអស់និងព័ត៌មានមិនពិតអំពីការរីករាលដាលនៃជំងឺរាតត្បាត៕ដោយ៖លី ភីលីព

Most Popular

To Top